måndag 30 juli 2007

Ilva


Nu är det två dagar. Eller snart en dag. Klockan är snart tolv. Då ligger nycklarna i min hand. Det nya projektet "husrenovering" börjar. Vi har iallafall börjat. Vi har köpt en ny tvättmaskin och torktummlare. Dyrt är det. Hatar att lägga pengar på sånt. Jag vill inreda mitt hem med fina kuddar, krukor och nya möbler. Sådant som syns.
Jag har iallafall hittat en sak som syns. En barstol till mitt kök . Finns på Ilva. Den är likadan som mina köksstolar från Mio.
Jag hittade den när jag och minväninna var och fikade på Ilva. - Jo, fika kan man göra där. Man fikar, pratar och tittar på inredning. Allt under samma tak :)
Bild på stolen kommer här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande - snart dags att stå på huvudet i färgburkar och fötterna i tapetklister =) Lycka till med renoveringen!