måndag 13 augusti 2007

Nygift


Den 11/8 blev jag fru. En underbar dag med värme och sol.
Det är jätte skönt att allt kring detta är över på ett sett. Konstigt på ett annat. Nu har jag bara huset och flytten att fokusera på. Vi har kommit en bit på vägen där. Nedre plan har vi spacklat och slipat. Nu ska där målas. På ovan våningenn ska vi nu ge oss på att spackla. Eller rättare sagt, inte vi utan målaren. Ska bli skönt när allt är klart. Vi får tyvärr skjuta på flytten. Jag mår inte så bra just nu, stressen förmodligen. Har haft krampanfall och domningar i benen. Jag har lovat mig själv att jag ska ta det lugnt. Det är bara så svårt.
Imorgon ska vi till huset igen, men bara för att koppla av...

4 kommentarer:

Camillas Drömmar sa...

Grattis! Måste varit en underbar dag, du såg jättefin ut och en underbar brudbukett!
Kram Milla

Anonym sa...

Grattis!! Så vackra ni är, får liten tår i ögonvrån, det är fint med bröllop.... Och ta det nu lungt och stressa inte, njut av att vara "fru med hus" =)

J sa...

Grattis! Ska bli kul o se det nya huset! Poolen kan vi flytta till mej om den blir jobbig ;-)

Signes Vind sa...

Jättegrattis. Ni ser så vackra o lyckliga ut! Allt gott önskar jag er!