tisdag 20 november 2007

Förra veckan var jag och min väninna Drazenka i Norra Rörum, en liten bit utanför Höör. Vi skulle hälsa på Marie. Jag och Drazenka började dagen med att besöka en butik som jag nu har glömt namnet på. Handlade lite smått och gott. Vi körde sen hem till marie som hade gjort lunch. En super god pasta rätt. Jag tog ett glas vin (jag körde ju inte :) )
Efter lunch körde vi till skogen och plockade mossa. En hel Ikea påse fylldes. Det var helt underbart att strosa i skogen, det till och med snöade. När vi inte kände fingrarna längre körde vi till en Skyrup. En jätte lada med inredningssaker. Där handlade vi en hel del. Tiden gick så fort denna dag, synd att vi inte kunde stanna längre. Vi har redan bokat en ny tripp till våren med övernattning hos Marie.
Vi tog lite bilder denna dag. En bild är från Maries sovrum, ett mysobjekt. Ett bra tips om man vill mysa till det i sovrummet.



Marie och Marie
Super god pastarätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här var det våldsamma scener i köket! ;)
Så gott det ser ut med maten!! Tror det var gott också förresten
Ha det bra
kram

Anonym sa...

hej min vän! bilder är fina hoppas allt är ok.med bloggen...du vet vad
jag menar ?PUSSSSSSSS:..