torsdag 26 juni 2008

Dragör










Igår var det en helt underbar dag. Vi åkte över till Dragör med jobbet.
Det blev vattenskid åkning på vägen dit. Jag tyckte att det var alldeles för kallt så jag satt med mitt glas Rose vin och tittade på. Ett vin som jag måste rekommendera Jacobs Creek.
Väl över så blev det en räkmacka och en öl.

Vi promenerade en liten stund innan vi tog båten överhem igen. Det är super med egen båt. Vi sa till Peter att vi ska göra så här varje år.

Vädret på havet var så fint. Solen värmde och havet var spegelblankt.

När vi var tillbaka i hamn så tog vi oss hem till Peter. Vi spelade Kubb, grillade och tog ett dopp i polen. Jag badade, helt otroligt. Peter hade värmt upp den. 29 grader. Det kan man inte klaga på.

Vi avslutade med att titta på fotbollen. Spännande match.




2 kommentarer:

Livets njutning sa...

Hej! Tack för dina rader hos mig. :) Nu har jag läst lite hos dig. Jag tycker också det är kul att kika hos någon ny. :) Trevlig helg! / Jenny

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

tack för kiken...
Vilken fin sida .. och vilken vacker bild på dig men brudklänning... bedårande..
mvh Linda