fredag 11 juli 2008

Sex in the city!

I onsdags var jag och min väninna http://www.designitidochrum.blogspot.com/ på bio.
Vi såg Sex in the City. Den var jätte bra. Man fick ha en paket näsdukar tillhands.
Innan bion gick vi en sväng på stan. Även lite mat och en öl hann vi med.
Det var en rolig och tokig kväll. Vi hade så mycket att prata om att jag glömde ta mina pengar i uttagsautomaten. Vi märkte inte det förrän vi stod och skulle betala vårt godis och en inredningstidning. Först blev jag arg, men vad är lite pengar. Vi hade kul. Kunde skratta åt det efteråt.
Det andra som hände var att batteriet i kameran tog slut. Vi fasade för vad nästa hemska sak skulle vara. Jo, en tredje kom. Drazenka missade stolen när vi väl skulle sätta oss i bion. Hon hamnade på golvet. Det var det sista. Vi kom hem hela. :-)

1 kommentar:

Design i tid och rum sa...

Godmorgon min vän!ja, vi hade kul. Och det gör inte att förklara bara så där i texten man måste ha varit där..hihi.. Men jag fasar för nästa gång-"hur och vad ska hända då "
Vi ses ikväll puss och kram !