söndag 6 juli 2008

Shopping på stan



I Fredags var jag och min dotter i stan. Jätte mysigt. Började att besöka Systrana Gren. Hittade några söta förvaringsboxar. Blir fint i den ny renoverade gardroben. ( mannen håller på att skruva upp hyllor)
Bordet hittade jag också där. Jätte fint. men vart ska jag ha det. Få ta och fundera lite på det.
Vi hann med en snabb lunch. Kinabox. Mums.
Vi gick in till min favorit hobby butik. Jp Hobby, på gamla väster. Läs hennes blogg.
http://jphobby.blogspot.com/ Vi köpte lite nya scrappingpapper. Där finns så mycket. Hon håller i små srapping träffar. Gamla tidens syjunta.
Man träffar andra som gillar att scrappa. Man utbyter ideer. Material tar men med sig. Man sitter i butiken så saknar man något så är det inte så svårt att handla. *ler*
Jag ska dit i December. Kan nog vara mysigt till Jul.

Inga kommentarer: