lördag 3 oktober 2009

Måla, måla


Denna vecka som jag har varit hemma, har jag kunnat pyssla lite.
Det var längesedan jag hade tid att sitta ner. Nu kryper hösten på och man har bättre tid inomhus.
Jag känner att jag inte har någon lust att vara ute i trädgården när allt börjar vissna ner. Det kan visserligen vara fina höstdagar då det varken blåser eller regnar. Då kan det vara mysigt att vara ute och greja.
För ett tag sedan så köpte jag en kruka på rea. Inte så snygg, men med lite färg blir allt snyggt.
Jag köpte en svart färg när jag var på bloggrunda. Den är super. Nu ska alla krukor målas om ;-)
Passade på att måla två stenar också.
Det blev faktiskt ok.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Det blev ju jättesnyggt med färgen! Jag har inte hunnit använda min än. MEn det ska jag snart ta o göra :-)