onsdag 13 juli 2011

Regniga tisdag

Toodelooo!
Lite höstvarning är det dock idag. Regnet smattrar på rutorna.
Lika glad för det är jag. Har ju semester och har fått två helt fantastiska dagar på Österlen. Kommer i ett senare inlägg.
Idag blir det att städa och fixa, rensa i skåp. Ja, ni känner säkert igen det där.
Blir nog en kopp gott te och en bra bok senare.
Bjuder på två bilder från helgen. Var på bröllop i lördags. En av min mans bästa vänner gifte sig. Vädret var kanon. Ett fint bröllop med trevlig stämning och en rolig fest.
Älskar bröllop. Alla är så lyckliga. Underbart att se så mycket kärlek flöda. Får mig att tänka tillbaka på mitt eget bröllop med F.  Vi hade sol hela dagen och en fantastisk dag. Snart har vi varit gifta i fyra år. Tänk vad tiden går.
Önskar er en fin eftermiddag.

Ett kärleksträd med euro. Lite trevligare än en bukett och ett kuvert med pengar. På de små rosa lapparna hade jag skrivit lite viktiga datum att kommaihåg :-), deras namn samt lite kärleksord. Nejlikor prydde grenarna. Enkelt att göra. Ett tips till er som ska ge något personligt.

                                                               Kram på er!

1 kommentar: